Annons:
Etikettom-halloween
Läst 812 ggr
Whippet
2015-09-29 20:15

Snart

Snart närmar sig Halloween, vad ska ni hitta på då, förbereder ni er lång tid innan, som att köpa kläder, lära sig olika sminkningar eller annat skoj? Berätta!

Min klass och jag då, ska hålla i en Halloween fest för F-3 och 4-6, eftersom vi ska samla in pengar till en tripp till Liseberg. 

Kommer vara spökrundor musik och godis :))

I'm out Vilar huvudet i handen

Annons:
lollynonna
2015-09-29 20:29
#1

JAg ska klä ut mig, sminka min lillebror (han vill alltid att jag ska sminka honom haha!) och fixa läskigt fika osv. Jag ska göra en halloween serie på min kanal också:)

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

Whippet
2015-09-29 20:41
#2

#1 Härligt, har du en youtube kanal? :)

I'm out Vilar huvudet i handen

lollynonna
2015-09-29 21:12
#3

#2 Nä inte på youtube, utan på videofy😂 Men ska kanske börja med youtube någon gång :)

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

[Tilde]
2015-09-29 23:07
#4

Ska ha ett Halloweenfirande med en kompis lite innan Halloween då vi ska ha skräckismaraton med massa godis och eventuellt utklädnad (älskar att klä ut mig)! Sen på riktiga Halloween ska jag bara fira med sambon och hunden, laga "läskig" mat och se skräckisar. Har i alla fall inte planerat någon fest i år men det är sak samma. Tycker det är lika kul med skräckfilm. 😃

Malinolsn
2015-09-29 23:16
#5

Vi ska ha halloweenfest med maskerad här i vårt nya hus, tänkte slå ihop det med vår inflyttningsfest som vi inte har haft ännu. Har sedan en vecka tillbaka planerat, och har redan hunnit köpa en hel del. Är så taggad och vill ha halloween NUU! Känns som att jag håller på att övertagga, och inte kommer att ha något sug alls när det väl blir dags 😃
Tänkte ha en uppstoppad gubbe som sitter ute på altanen med en kittel med godis i knät, marschaller fulla uppfarten, en gravsten med två lampor på varsin sida på gräsmattan i anslutning till brokvisten osv. Inne tänkte jag ha orangea och svarta ballonger, lite dödskallar här och var, girlanger och annan dekor.
Samt ska jag klä ut mig till en 20-talsinspirerad vampyr! Så ett hårband med fjäder, vampyrtänder, långt ciggarettmunstycke samt en svart boa ska inhandlas till min utklädnad. Passande klänning tror jag att jag har redan.. 🤐Sambon ska jag försöka övertala till att klä ut sig till Captain Morgan 😎 

Kommer bli sjukt besviken om typ ingen kommer, har bjudit in 22 stycken, men då förberett mig på att några inte kommer, då vi bara har plats för 16 stycken 😃
Men men, kommer ingen så har jag ju ändå kvar alla prylar till nästa år 🙂

Sen tänkte jag lägga upp i vår orts facebook-grupp att de barn som ska gå bus eller godis är varmt välkomna till vårt hus, samt en bild på vår utomhusdekoration 🥳

Yehet121
2015-09-30 09:37
#6

Några kompisar ska sova över och vi ska klä ut oss och kolla på skräckfilmer hela natten 😃 Jag brukar börja förbereda mig runt slutet på september eller i början av oktober, jag köper en pumpa, förbereder vad jag ska klä ut mig till, köper godis och kollar skräckfilmer 🙂 Dagen före eller på halloween så skär jag pumpan, häller upp godiset och fixar hundens utklädnad, ja han klär också ut sig 😛

Annons:
Cindy S
2015-10-08 03:24
#7

Dåligt ställt just nu, så det blir bara att ta fram gamla dekorationer och läsa spökhistorier och se på skräckfilmer. Kan väl motvilligt klämma i mig lite Halloween-godis.

Jessica Jones (2015-)

- Sajtvärd för superhjaltefimer.ifokus.se - Medarbetare för halloween.ifokus.se -

Upp till toppen
Annons: