Annons:
Etikettutklädnad
Läst 1138 ggr
Roze4235
2014-10-30 14:15

HJÄLP! [Klänning]

Jag ska på min kompis halloweenfest imorgon, men har inget att ha på mig! Har försökt googla och söka på youtube efter "Last minute halloween costume", men det finns absolut inget som jag tycker passar mig eller är tillräckligt läskigt. Jag har försökt hitta klänningen som Regan McNeil har på internet & affärer men varit lite för snål för att köpa eftersom det kostar ca. 500 för en bra dräkt ( internet) , eller så finns den bara inte (butiker). Vem vill egentligen betala 500 för något man ska ha en gång i sitt liv? Om ni hittat en bättre sida där dem har klänningen/nattskjortan SNÄLLA lägg inte upp bild! Tycker hon är lite för äcklig.. :) Men om ni har något tips på vad jag snabbt kan slänga ihop så är alla idéer välkomna! (Helst lite creepy, som Regan)

Medarbetare på Twilight, Sydkorea, Tv & Musik. ♥

"You nicknamed my daughter after the loch ness monster?!"

Annons:
Saffran0Spice
2014-10-30 14:20
#1

Ja de finns ju de som lägger över 20 000kr på bröllopsklänningen och den använder man ju (oftast) bara en enda gång ^^

Men till ämnet - fynda en nattskjorta på HM, Lindex eller liknande och gör en egen variant kanske? Då lär du komma under 250kr iallafall =)

Roze4235
2014-10-30 14:26
#2

Haha, ja det tänkte man ju inte på.. :) Jag har ju sprungit in på nästan alla klädbutiker i hela Sverige (känns det som) utan att hitta något.

Medarbetare på Twilight, Sydkorea, Tv & Musik. ♥

"You nicknamed my daughter after the loch ness monster?!"

Lia
2014-10-30 22:03
#3

#1 Spinner vidare på din tanke! 👍

Second hand? Det brukar finnas massor av intressanta saker där för en billig peng.

Roze4235
2014-10-30 22:08
#4

Har varit inne på en massa seconds också. :/ Hittade inget. Och jag ska liksom vara på festen imorgon! Har liiite panik..

Medarbetare på Twilight, Sydkorea, Tv & Musik. ♥

"You nicknamed my daughter after the loch ness monster?!"

Lia
2014-10-30 22:12
#5

#4 Någon du känner kanske har något att låna ut?

Roze4235
2014-10-30 22:14
#6

Nej, faktiskt inte.

Medarbetare på Twilight, Sydkorea, Tv & Musik. ♥

"You nicknamed my daughter after the loch ness monster?!"

Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
Upp till toppen
Annons: