Annons:
Etiketteffektsmink
Läst 2331 ggr
[Hallons]
10/24/14, 3:23 PM

Halloween sminkningar

Hej allesammans! Har ni några planer på hur ni ska sminka er och klä ut er till halloween? Visa gärna lite bilder, hade varit kul!

Annons:
Lojs
10/24/14, 3:43 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3
#1

Jag har inte bestämt mig för om jag ska gå på halloweenfest i år eller inte, men det har blivit rätt många gånger. 
Om jag får bildspelet att funka så är här lite olika, död skolflicka, post-apokalyptisk överlevare och häxa.

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

Jessicahagstrom94
10/27/14, 2:32 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Jag ska vara pirat i år, var det förra året också men ska se lite annorlunda ut i år.  :)

  • Har bett min kusin att göra sår men jag vet inte vart jag vill ha såret än, på halsen eller kinden tror jag.. Mitt i urringningen nånstans kanske?🤔

  • Ska ha http://www.partykungen.se/forforisk-rodbrun-peruk.html det håret.

  • En halloweenhatt naturligtvis som jag inte har nån bild på än

  • Klänningen har jag ingen bra bild på men man ser en del av den på bilden.

  • Ska nog ha nå blod vid munnen i år igen, men inte det där blodet för det ramlade av titt som tätt och var jättesvårt att få till haha…

  • Blir inget sånt där band med en dödskalle på i år, ska ha hatten istället om den passar.

avon
10/27/14, 6:01 PM
#3

#1 Jag gillar din häxsminkning!

Min blogg: www.pysselhyss.com

Medarbetare på scrapbooking.ifokus

C4NCERiNHALE
10/28/14, 1:51 PM
#4

Så här såg jag ut förra året. Får se om det blir nått nu i år.

Min portfoliohttp://ebphotography.portfoliobox.me/ 

Jessicahagstrom94
10/28/14, 4:13 PM
#5

Nästan så jag skiter i Halloween i år. 

Peruken såg ut som en katastrof och passade inte mig för fem öre, jag hittar ingen pirathatt och jag kan inte göra sår.

Lia
10/29/14, 12:03 AM
#6

#5 Titta på något video på youtube om hur man gör sår. Vad har du för produkter att jobba med? Eller köp såna på Buttericks som man bara klistrar på! Jag tycker absolut att peruken passade dig för den delen! Och man måste ju inte ha en hatt, så som du löste det sist var ju också smart :)

Annons:
[Hallons]
10/29/14, 12:54 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Själv ska jag vara rätt enkelt sminkad ^^

Jessicahagstrom94
10/29/14, 10:52 AM
#8

#6 Jag har kollat på otroligt många videos och idag ska vi köpa material till sår/skärsår osv, så vi kan testa innan det är dags. :)

Så bra att du tyckte att den passade, det sa min mamma också men jag tycker fortfarande den ser knäpp ut😂

amandanormaan
10/30/14, 11:44 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

Jag funderar på att vara något sånt här iår, har hållt på att testa runt lite med olika teman men tror det blir det här :)

Te sunt non solus ♥

[Tilde]
11/1/14, 3:06 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#10

Jag skulle egentligen gått på fest, men stannade hemma i alla fall eftersåg tågen fick så sällan och jag inte ville åka från Malmö till Köpenhamn mitt i natten ensam… Klädde ut mig idag istället, till en buktalardocka 😃

avon
11/1/14, 9:59 PM
#11

#9 och #10

Vilka häftiga sminkningar! Duktiga ni är!

Min blogg: www.pysselhyss.com

Medarbetare på scrapbooking.ifokus

[Tilde]
11/1/14, 10:23 PM
#12

#11 Tack! Det är faktiskt svårare än det ser ut att få till, haha. Ska nog testa en "dödskallemask" nästa Halloween - synd att det bara är en gång om året!😃

Lia
11/2/14, 12:31 PM
#13

#12 Ja, jag håller med 😃 Men man kan ju ha maskerader året runt!

Annons:
[Tilde]
11/2/14, 2:53 PM
#14

#13 Helt sant! Fast alla tycker ju inte det… 😂

Lia
11/2/14, 6:26 PM
#15

#14 Nej, det är ju lite av ett problem om man får sitta där själv i februari 😃

Upp till toppen
Annons: