Annons:
Etikettpyssel
Läst 855 ggr
missfantasy
10/12/14, 2:42 PM

Pynta hem!

Hur pyntar ni era hem inför halloween?
Skulle väldigt gärna vilja pynta här hemma i år, men har noll idéer på hur jag ska pynta. Det enda jag kommer på är typ en pumpa ute på gården 😂 
Kom med era bästa tips! 👍

Annons:
Autodidakt
10/14/14, 11:28 PM
#1

Jag kommer gå bananas! har till och med köpt oranga och lila växter. Kommer ha svarta och orangea ljus :) kom över en liten trio med små frigolit döskallar. finns mkt på tex ekohallen i Jönköping samt på teknikmagasinet kör fullt ut i år, även Nille  har mkt pynt :)

Den man bäddar med får ligga.

Cindy S
10/15/14, 12:52 AM
#3

Spindelväv hängande överallt, pumpaljuslyktor, Halloweengodis i Halloweenskålar. Köp och använd Halloweenmuggar, tallrikar, servetter. Dra till ÖB och mataffärerna och köp vad du vill ha. Så brukar det bli för mig. Jag brukar också köpa reagrejerna efter Halloween.

Jessica Jones (2015-)

- Sajtvärd för superhjaltefimer.ifokus.se - Medarbetare för halloween.ifokus.se -

n00bArtWork
10/16/14, 9:38 AM
#4

När jag bodde i hus drog jag in passa grenar och satte spindelväv i och hängde upp, hade fladdermus siluetter på väggen osv.

Ria74
10/16/14, 11:14 AM
#5

Utomhus kör jag med en massa pumpor, dock är jag för lat för att gröpa ur. Men lägger dom lite varstans. Ett gammalt nött trädgårdsbord får nytt liv med lite pumpor.

Inomhus pyntar jag med allt möjligt, var på ÖB och hittade en hel del halloweensaker som jag kommer att sätta upp, bl.a en svart uggla med häxhatt i något stråmaterial.

mvh Maria värd på barn, miljonar, bloggande
medarbetare på husmorstips.ifokus
Min blogg: http://nouw.com/mariastankar

Upp till toppen
Annons: