Annons:
Etikettom-halloween
Läst 1193 ggr
Whippet
2014-10-03 20:29

Var ska ni fira Halloween?

Hej

Var ska ni fira halloween?

I'm out Vilar huvudet i handen

Annons:
Lia
2014-10-03 21:00
#1

Hemma, med vänner ^^

Grace2009
2014-10-05 21:44
#2

Jag ska inte fira, däremot ska jag fixa små godispåsar att ge barnen när de kommer och knackar på för bus eller godis 🙂

Ria74
2014-10-06 14:20
#3

Vi kommer att fira hemma. Det är väl egentligen bara jag som tycker det är roligt, men jag ska pynta och göra lite kul för dottern i alla fall.

mvh Maria värd på barn, miljonar, bloggande
medarbetare på husmorstips.ifokus
Min blogg: http://nouw.com/mariastankar

jollycox
2014-10-06 14:28
#4

Hemma. Jag fyller år på halloween så vi är typ alltid hemma. Vi firar dock inte halloween så speciellt mycket.

"Weather forecast for tonight: dark." ~ George Carlin

[Tilde]
2014-10-06 18:56
#5

Jag vet inte än… Jag går gärna på fest, men det brukar inte vara så populärt. 😕 Firar annars hemma och klär ut mig i min ensamhet och glor på skräckisar hela natten, haha

Cindy S
2014-10-08 08:44
#6

Ingen jag känner vill fira Halloween och jag går inte på Halloweenfester med främlingar. Så det blir till att äta Halloweengodis i soffan medan jag ser på Halloweenavsnitt av Buffy och någon skräckfilm. Det gör jag nogflera gånger denna månad. Utklädnad har jag inte riktigt råd med. Kort och gott, jag firar i tanken, hemma.

Jessica Jones (2015-)

- Sajtvärd för superhjaltefimer.ifokus.se - Medarbetare för halloween.ifokus.se -

Annons:
AnneN
2014-10-08 15:37
#7

Hemma i soffan med sambon och djuren, med massa gott och skräckfilmer 😈

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Hesat
2014-10-08 15:58
#8

På jobbet, hemma och på krogen 😃. På jobbet kör jag soundtracket till "Nightmare before Christmas" hela dagen. Pyntar direkt när jag kommer hem så att eventuella "Trick or Treat"-barn inte missar vår dörr. Sedan väntar en myskväll med Arkham Horror (brädspel), skräckfilm och god mat. Om krogarna här i stan för en gång skull lägger sina Halloween-evenemang på rätt datum så blir det utklädd utgång. Annars blir det nog ett par skräckfilmer till hemma i soffan.

Medarbetare - Halloween.ifokus

Jessicahagstrom94
2014-10-29 11:01
#9

Med släkt, vänner och bäst av allt: pojkvännen ska vara med och vi ska vara hemma hos min faster.😃

[Tilde]
2014-10-29 19:48
#10

Några i min klass håller maskeradfest så dit ska jag (varje chans jag får att klä ut mig, hihi - i år ska jag vara docka)! 😃 Kommer nog hem lite tidigare dock och ser på skräckfilm resten av natten.

minisa
2014-10-30 08:16
#11

Hemma med några vänner :)

Jamie+Engla
2014-10-30 13:39
#12

Hos några vänner som varje år har halloween fest. De e alltid lika kul att gå skräck rundan, se på läskiga video/spökhistorier (ish) och spela brädspel som knäppa figurer. Äter "äcklig" mat och en knasig efterrätt. Förra året åt vi stekta fladdermusvingar med larvägg och friterade möss med hundspya. Undrar vad de blir för något i år. :-)

Välkommen till kennel Fashion Star
Medarbetare på Hundutställning

Saffran0Spice
2014-10-31 13:31
#13

Blir att chillaxa i soffan hemma med en blodig biff, en zombie-rulle att skratta åt och mina djur som sällskap ^^

Annons:
Mysan_
2014-10-31 14:12
#14

Idag blir det hemma, lasagne (min favoriträtt) till middag och kanske ska jag se någon film. Har funderat lite på en hundfilm, Spooky Buddies kanske, den passar ju bra som en Halloweenfilm. Så kan jag ju läsa spökhistorier också. Det blir säkert lite godis eller annat gott också. Och fiskarna ska absolut få mygglarver till middag! 🙂

Imorgon blir det lite mer action, för då ska jag och 2 kompisar gå på spökrunda som ridskolan anordnat. Då blir det tacos till middag. Och så ska jag självklart tända ett ljus eller två och sörja några djuränglar som funnits hos mig. ❤️

Upp till toppen
Annons: