Annons:
Etikettutklädnad
Läst 1385 ggr
Lia
9/26/14, 6:53 PM

Era utklädningar!

Lägg upp era finaste utklädningar eller kostymer här. Eller länka till en hemsida som säljer allt ni någonsin kunnat drömma om! 😍

Annons:
Lia
9/30/14, 12:10 AM
#1

Jag gick in på shock en dag och köpte den här klänningen. Den är perfekt för Halloween, men jag älskar kortspel, så den kan jag ha året runt! Så om du inte redan läst det i ett annat inlägg, gissa vad jag ska klä ut mig till? 😉

MickanC
10/5/14, 9:16 PM
#2

Jag har ingen bild , och kan inte länka, men jag ska vara på min kompis dotters halloweenfest, och då ska jag vara typ nån läskig docka.

Hälsningar Mikaela, sajtvärd för 50-talet ifokus. Kika in vetja!

[Tilde]
10/6/14, 6:59 PM
#3

Åh jag vet inte än! Tar gärna emot tips! 😃 Förra året gjorde jag en sugarskull-sminkning.

Lia
10/6/14, 7:10 PM
#4

#3 Ett bra idé är att göra något man verkligen är intresserad av. Då blir det mycket roligare 😃 Tex ska jag klä ut mig till Röda Drottningen (Alice i underlandet), helt enkelt för att jag älskar spel och kort! Så då blir det kul att komma på med en passande sminkning och fixa kläder till! Vad tycker du sådär speciellt mycket om? 🙂

[Tilde]
10/6/14, 7:50 PM
#5

#4 Jag har så mycket ju… kaniner, att måla, skräckisar (framför allt zombiefilmer)… Får nog googla fram lite olika förslag :)

Upp till toppen
Annons: