Annons:
Etikettmedlemmar
Läst 3538 ggr
Lia
9/26/14, 5:25 PM

Era presentationer!

Här kan du skriva en kort presentation om dig själv! Följ gärna mallen nedan, men du kan också skriva mer.

Annons:
Lia
9/30/14, 12:04 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Jag kan ju börja! ^^

Mitt namn är Julia, jag är 20 år gammal och bor i södra Sverige.

Jag är Sajtvärd för Halloween iFokus, Goth iFokus och Borderline iFokus. Jag fick diagnosen för några år sen, men har varit deprimerad mycket länge. Då är det viktigt att sysselsätta sig och göra något roligt.

Så för tillfället pluggar jag på komvux. Och på fritiden simmar jag eller umgås med min pojkvän. Vi har varit tillsammans i fyra år nu. The Sims är också ett stort intresse. Jag ägnar även tid till vanligt smink samt effektsmink. Det är superskoj att få trolla bort sig en stund. Sen slog tanken mig att det måste finnas fler än jag som älskar detta tema - effektsmink och maskerader - därför startade jag Halloween iFokus! 😈

Det står lite mer om mig i min profil, annars är det bara att fråga om ni undrar något! 🙂

Här kommer en en bild på mig!

Mysan_
10/6/14, 3:16 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Okej, här kommer lite fakta om mig 🙂

Jag är en glad tjej, som ääälskar djur! Jag har fyra husdjur, en katt och tre kampfiskar (en hane och två honor). Katten heter Mysan och är två år, och kampfiskhanen heter Star, och honorna Tiffany och Fluttershy. Mitt absoluta favoritdjur är kampfiskar, fast jag är riktigt besatt av hästar också och rider varje vecka på ridskola. På fritiden brukar jag fotografera och vara utomhus, och jag sitter en del vid datorn också. Sedan tycker jag om My Little Pony också. Musik lyssnar jag också mycket på, helst Skrillex. Jag älskar Halloween! Det är så kul när man får äta mängder med godis, pynta massor,  klä ut sig, och springa runt och göra bus! 

Jag tänker inte lägga ut en bild på mig, det får bli en på min kampfisk (Star) istället!😃

[Hallons]
10/9/14, 7:22 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Hallå allihopa! :) Då tänkte jag skriva lite om mig själv då! Jag har ett stort intresse som jag lägger ner många timmar på. Nämligen min uppfödning och mina kaniner. Jag föder upp den trevliga rasen liten Rex, främst för utställning. Det är ett tufft och ansvarsfullt arbete och det passar mig. Jag älskar att planera ;) På gården finns det snart 7 kaniner och en kull. Vid sidan av uppfödnigen finns såklart andra intressen. Exempelvis älskar jag att fota och rita. Jobbar mycket med lera där jag skapar allt möjligt. Oftast med mat eller halloween tema. Jag har sålt många av mina verk runt om i Sverige. Halloween, spöken, moster.. You name it. Där har vi också ett stort intresse. Jag lägger ner timmar på att läsa på om halloween och allt som har med det att göra. På halloween så har jag gått "bus eller godis" hur länge som helst. Och inte för att få godis, nej nej… I mitt fall handlar det om blickarna och skräcken folk brukar få när de ser min sminkning ;D

[Synnerlig]
10/10/14, 9:04 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Hejsan!
Jag heter Madeleine, är 26 år gammal och bor söder om Stockholm.

Jag älskar djur och är en äkta djurvän, jag är nämligen vegan och veganism och djurrätt är stora intressen hos mig. Andra intressen jag har är klättring och meditation.

Jag är mamma till en liten dvärgvädurskanin, med satinrex-päls (känns som ett litet fluffigt moln när man klappar honom) som heter Kuzco, han fick sitt namn från kejsaren Kuzco i Disney-filmen "Kejsarens nya stil". Det passar honom då han är lite egocentrisk och rolig av sig, haha ;)

Hösten är min favoritårstid för då får jag förbereda mig hela oktober med mysiga höst/halloween-filmer inför Halloween. Man måste ju få upp stämningen ;) Det är en tradition i min familj att ha Halloween-middag hos mamma, med läskig mat och efterätt :) Japp, vi gör detta trots att jag och mina systrar i princip är vuxna allihopa, haha :D

Kuzco har intagit en rolig liggposition :P

[Tilde]
10/10/14, 9:16 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Jag heter Tilde och är 23 år gammal, född och uppvuxen i Västerås men boende i Köpenhamn med min danske sambo. 🙂 Jag pluggar Grafisk design första året och hoppas kunna jobba inom det i framtiden på ett eller annat sätt.

Jag älskar att måla och rita, samt smink och kläder (och att resa, men det gillar väl alla). Jag har en liten kaninuppfödning med rasen dvärgteddy också. 😃

Älskar Halloween då jag är besatt av skräckfilmer - speciellt zombiefilmer och tycker det är fantastiskt kul att klä ut mig, hihi. Här är en bild från idag då jag testade en Halloween-sminkning:

adan 34
10/11/14, 6:43 PM
#6

jo jag är en 11 årig kille som verkligen brinner för allt som har med skräck att göra.jag har aldrig jobbat effektsminkning innan men i år vill jag testa celsea smile. jag är ett stort fan av  creepy pasta också om någon vet vad det är.

Annons:
Saffran0Spice
10/12/14, 10:16 AM
#7

Mitt namn är Sara (kallas Saffran) och är 24år.
Jag lever på västkusten tillsammans med mitt lilla zoo som består av Rossi (itailensk vinthund, 1år), Majsan och Samson (bondkatter, 12 och 7 år) samt tre akvarier med diverse invånare. Har även ofrivilligt en dammråtte-farm.

Jag är arbetslös och sjukskriven, så det som fyller mina dagar är mina djur och mina hobbies!

Mina hobbies är måleri/teckning, mat, musik, skräck, djur, författande, böcker, sömnad, handarbete m.m.

Utöver detta så är jag Sajtvärd på Djurpyssel.Ifokus och Medarbetare på Vinthundar.Ifokus och Hundar.Ifokus

Om ni undrar något mer så är det bara att PM:a =)
Bjuder er på en av mina teckningar!

''Leeches'' av Saffran

Cindy S
10/20/14, 2:04 PM
#8

Mitt namn är hermherm(hemlis), men ett mellannamn är Cindy. Jag är 25 år gammal och bor i södra Dalarna.

Jag är Sajtvärd för Superhjältefilmer iFokus och medarbetare/spökhistorieskrivare på Halloween iFokus, men även moderator på btvsfigsforum. Blogg här.

Älskar superhjältefilmer, Buffy, böcker, TV, min hamster och min kanin.

Jessica Jones (2015-)

- Sajtvärd för superhjaltefimer.ifokus.se - Medarbetare för halloween.ifokus.se -

Jamie+Engla
10/21/14, 4:37 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

Är en 16 årig tjej som lever i södra Skåne. Är hund och hästtokig, mycket beror de väl på flera år av tävlande i hundvärlden och uppfödningen. Hästarna har funnits med mig i perioder men ligger varmt om hjärtat. Älskar filmer och spel, Lucasfilm, MARVEL, Disney och en massa andra! Är ett stort fan av Transformers och MARVEL Cinematic Universe. Jag älskar halloween och allt vad de innebär! Älskar pysslandet och alla ljus, men att de ändå är en läskig omgivning full med bus och skratt. Ni hittar mig på en massa sajter runt om på iFokus, och i omgångar, och en massa resultat och bilder från min tid i utställningsringen hittar ni på kennelns hemsida. www.fashionstarakitas.com (Bild på när Kiara van i Hilleröd och blev Köpenhamnsvinnare 2014) Happy Halloween 2014!

Välkommen till kennel Fashion Star
Medarbetare på Hundutställning

HallowKing
10/21/14, 8:29 PM
#10

Skall erkänna att jag hamnade på iFokus av en slump och att sajten Halloween var den första som jag klickade mig in på, också lite slumpmässigt. Mitt Halloween intresse är nog inte lika starkt som er andras men det kanske kan växa till sig så jag vill inte lämna sajten :)

Jag är en trevlig och gla` skånekille, 35+, jobbar med frihetsberövade människor.

kram

hanniees
10/22/14, 4:19 PM
#11

Hej! Jag är en glad tjej på tretton år som bor i Göteborg! Jag älskar djur, att spela badminton, ,att äta godis, musik, att vara med kompisar, att åka utförsskidor och att skådespela! Min största dröm är just att bli skådespelare:) Just nu har jag två söta små marsvin hemma som jag älskar att pyssla med! Vill helst ha ännu fler djur, men mina föräldrar orkar inte ha fler:( På fritiden så brukar jag mest hålla på med mina djur, spela badminton, vara med kompisar också brukar jag titta på väldigt mycket skräckfilmer, jag älskar verkligen att titta på läskiga filmer och bli skrämd! Därför älskar jag halloween! Det är så kul att klä ut sig, titta på läskiga filmer, käka massor av godis och att bli skrämd, hehe:) det var just det som drog mig till halloween iFokus. Detta var lite om mig:) Har en fortsatt trevligt dag:) Av någon konstig anledning så går det inte bifoga någon bild, men jag hoppas att det går lika bra utan:)

Mvh Hanna:)

minisa
10/27/14, 3:15 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#12

Jag är en tjej som älskar bakning, katter och hundar. Har just nu fullt upp med att uppfosta min valp (6 mån) har haft två katter men båda är tyvärr döda nu. Går just nu vardagslydnad kurs med valpen men jag planerar att börja träna agility med honom när han blir äldre. Älskar hösten med alla fina höst färger men hatar att bli skrämd då min hjärna har lite problem med att hantera rädsla (går runt och tänker på det hela tiden och har svårt att sova och gå ut när det är mörkt ;)) men jag älskar Halloween mys, utklädningar och halloween smink. Jag brukar dock varken klä ut mig eller sminka mig men är här för inspiration ;) ska ha halloween middag för mina kompisar hos mig på halloween så behöver lite enkla utklädningstips :) bild på min hund

Upp till toppen
Annons: