Annons:
Etikettövrigt
Läst 969 ggr
lollynonna
2015-10-02 21:09

Dekorationer

Hej! Jag ska göra en halloweenvecka på min och en kompis kanal, och en video ska vara dekoration. Men jag har noll ideer! Kan ni hjälpa mig? Det ska vara hyffsatt lätt, ska man köpa något får det inte kosta mer än 100. Tack på förhand!

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

Annons:
n00bArtWork
2015-10-04 17:49
#1

Hänger inte riktigt med "en video ska vara dekoration"

lollynonna
2015-10-04 18:56
#2

#1 Alltså jag ska göra videos, och en av dem ska handla om dekorationer. Fattar du?

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

[Tilde]
2015-10-07 15:56
#3

Man kan göra olika slags girlanger med Halloween-motiv? :)

lollynonna
2015-10-07 19:03
#4

#3 ja, men hur? Jag är inte så bra på allt sånt här med girlanger och så☺️

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

[Tilde]
2015-10-09 17:10
#5

#4 Jag har gjort en minigirlang till min hamsters bur (Halloween-tema). Kan visa när jag fixar i ordning den som ett exempel på en girlang. 😛 Annars finns det säkert massvis med exempel om du googlar Halloween garland.

n00bArtWork
2015-10-18 00:05
#6

Kolla panduro de har en video om dukning, en halloween så hade jag tagit in en liten björk som jag satte mot väggen och hade i spindelväv och papper fladdermöss.

Annons:
Cindy S
2015-10-26 17:28
#7

Ha några kuddar eller så på en stol, ha ett par byxben fyllt med kläder som sticker ut och ha ett vitt lakan  över som du inte är rädd om, så det ser ut om om en person sitter där. Häll något rött på, kanske ketchup, stick en kniv i "huvudet". Kanske inte är lätt att göra, jag tror jag skulle klanta till det. Kanske man kan göra kroppen och benen och låtsas att huvudet är borta? Lakan över halsstumpen, ketchup som verkar ha "läckt" igenom(rödbetssaft?) en yxa på golvet?

Jessica Jones (2015-)

- Sajtvärd för superhjaltefimer.ifokus.se - Medarbetare för halloween.ifokus.se -

lollynonna
2015-10-26 17:30
#8

#7 superbra idé! Ska helt klart göra det, har ju till och med en yxa haha.

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

Upp till toppen
Annons: