Annons:
Etikettutklädnad
Läst 1146 ggr
Miss. Marsvin
10/28/14, 9:20 PM

Vad ska jag vara på halloween??? HJÄLP TACK!

Jag har ingen aning om vad jag ska klä ut mig till på halloween. Jag har en massa olika idéer men dessvärre inte mycket tid eller pengar. Jag börjar bli lite halvt desperat, jag gillar att göra större saker av halloween eftersom jag inte är liten längre och egentligen inte "kan" göra sånt här längre. Så därför gör jag hellre någonting stort en dag om året. Men nu när ekonomin är snål och liten behöver jag billiga (på det rätta sättet) tips.

Hjälp!!!!

Annons:
[LUV]
10/28/14, 9:24 PM
#1

http://iamweesha.com/wp-content/uploads/2013/11/DSC_1022_zpsabe31348.jpg

http://www.youtube.com/results?search_query=deer+makeup+tutorial

väldigt fint och billigt om du har smink hemma(?), grenar kan du ju bara hämta utomhus! :)

VildaVittra
10/28/14, 9:25 PM
#2

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Roze4235
10/28/14, 9:35 PM
#3

Regan McNeil eller någon hotellzombie, hade jag tänkt vara.. :) Eller kanske Samara..? (När jag skrev "hotellzombie menar jag hur dem ser ut på Tower Of Terror i DisneyLand Paris.)

Medarbetare på Twilight, Sydkorea, Tv & Musik. ♥

"You nicknamed my daughter after the loch ness monster?!"

Miss. Marsvin
10/28/14, 10:07 PM
#4

Tack så jättemycket för tips, finns det något mer som ni kan komma på? jag har inte det smink som behövs för det där tyvärr, kan försöka att göra något utav en lättare version…

PS: Missförstå mig rätt men… jag är lite halvt intresserad av lite små sexiga förslag. jag går nämligen med min pojkvänn och våra kompisar och vill liksom tända det lite. Haha😍

VildaVittra
10/28/14, 10:11 PM
#5

#4 Vad har du för tajta/sexiga klänningar? Lättare att komma på något om man har något att bygga vidare på.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

[LUV]
10/28/14, 10:11 PM
#6

#4 vet inte om "jag har inte det smink som behövs…" var som svar på mitt förslag, men om det var det så kanske du har någon vän som har smink du kan låna? :)

Annons:
Miss. Marsvin
10/28/14, 10:49 PM
#7

#6 Jag har en massa smink, men liksom inte det som behövs för de olika idéerna som ni hade!😕🙂

#5 Jag tror ärligt inte att jag har några tajta klänningar just nu. Allt sådant jag har är liksom inte tillgängligt för den här sortens tillställning tyvärr. men jag har några svarta klänningar som kan funka.

VildaVittra
10/28/14, 10:51 PM
#8

#7 Kan du ta en bild på dom?

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Miss. Marsvin
10/28/14, 10:57 PM
#9

klänningarna?

VildaVittra
10/28/14, 10:59 PM
#10

#9 Jupps.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Miss. Marsvin
10/28/14, 11:04 PM
#11

sorry hittar inga bra bilder på hur de ser ut på mig utan att få med MIG på fotot (vill inte ha ut mig själv!)

Miss. Marsvin
10/28/14, 11:14 PM
#12

men den ena är liksom tajt och kort, den har ett svart halv-tunt tyg och över det liksom ett nätliknande "skynke".

den andra är inte särskilt "slim" utan mer rak. den har en guldkedja i kanten nedtill och runt halsen

VildaVittra
10/28/14, 11:25 PM
#13

Nyckelpiga? En stor röd rundel på ryggen som du målat svarta prickar på?

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Annons:
Miss. Marsvin
10/28/14, 11:27 PM
#14

!!!??? smart!

ska tänka på det. Ni har alla varit till stor hjälp.

är helt klart öppen för nya tips.

I may get laid so, i want it sexy!!…💋❤️😈😎

Lia
10/29/14, 12:09 AM
#15

#13 Det där var faktiskt en superbra idé! 🙂

Miss. Marsvin
10/29/14, 9:04 AM
#16

#15 #13 ja visst var det!

Miss. Marsvin
10/31/14, 11:09 AM
#17

tack så jättemycket för alla era förslag, ni har hjälpt mig mycket!!!

Upp till toppen
Annons: