Annons:
Etikettutklädnad
Läst 908 ggr
Cindy S
2014-10-14 00:40

Omöjliga utklädnader

Har ni någon kostym ni vill göra, men förmodligen aldrig kan?

För dyrt, för svårt, fel tid i livet? Tell me about it.

För mig var det en idé när jag var liten att dyka upp på en klasskamrats Halloweenfest som spökrittare. Vi hade en blek/vit ponny, så att dyka upp med ett lakan på mig på festen(mamma hade lett hästen hem) hade varit coolt. Men jag var klassens mobboffer och vågade inte visa framfötterna på det viset. jag tror jag blev häxa istället.

Jessica Jones (2015-)

- Sajtvärd för superhjaltefimer.ifokus.se - Medarbetare för halloween.ifokus.se -

Annons:
Lia
2014-10-14 00:51
#1

Sånt är så himla sorgligt! Jag var inte heller populär i skolan. Det känns som att man missade mycket på grund av alla dumma ungar. Men å andra sidan får vi ta igen det nu! 🤗

Cindy S
2014-10-14 01:34
#2

Japp. Nu klär jag mig i rosa, har smink, läser serietidningar och annat jag inte vågade då.

Jessica Jones (2015-)

- Sajtvärd för superhjaltefimer.ifokus.se - Medarbetare för halloween.ifokus.se -

Hesat
2014-10-14 07:48
#3

Jag har en önskan om att gå som Khajiit ett år. Det har blivit  min vita val eftersom jag verkligen vill ha det perfekt. Annars har jag konstruerat mer klassiska Halloween-kostymer som mumie, Lady in White, Bloody Mary, häxa, odöd riddare osv. Bästa kostymen hittills var nog när jag och sambon klädde ut oss till lönnmördare a la Assasin's Creed I. Jag hade jobbat rätt hårt med kostymerna och fick till detaljerna helt ok. Vi fick riktigt bra respons från krogfolket iaf 😃.

Medarbetare - Halloween.ifokus

hund_katt
2014-10-15 19:19
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Såhär vill jag gå i skolan c: fast får ha lincer då, på bilden 'gömde' jag bara ögonen under ögonlocken, vilket gör att man inte ser c: haha. Det omöjliga med detta är att jag inte får gå så i skolan… Lärarna fick damp på mig och sa 'det finns småbarn här' man bah 'emh… Detta är en skola för årskurs 6-9… Vart ser du småbarnen?' Haha, såå.. Jaaa… Min fina makeup fick jag inte ha länge… Och som blev så bra(förutom blodet vid ögat, hann inte göra klart det)… Haha… Hade jag fått skulle jag vara utklädd till en halshuggen vampyr varje dag c: iaf vampyr c: eller varför inte vara en? Haha…

Black Veil Brides ~ Slipknot ~ Three Days Grace ~ Falling in Reverse

Upp till toppen
Annons: